Շարադրություն

<span;>Ժամանակը կյանք է: Մենք շնչում ենք, քնում, խոսում … ցանկացած շարժում, ցանկացած պահ ամբողջ ժամանակի մի մասն է: Այն մեզ տրվում է անվճար, այդ իսկ պատճառով մենք այդքան անփույթ ենք այն գործածելիս:
<span;>Այն մեզ կյանք է տալիս, բուժում է հոգու վերքերը, մեզ ավելի մեծ, ավելի փորձառու և իմաստուն է դարձնում: Այն թույլ է տալիս վայելել գոյության բոլոր պահերը, իսկ դրանից հետո սպանում է: Դա անցողիկ է, ուստի այն չի կարող ծախսվել ամեն տեսակի անհեթեթությունների վրա, եթե ուզում եք ձեր կյանքն անցկացնել այնպես, որ դրա ավարտին չկարողանաք վախենալ անհետանալուց, միևնույն ժամանակ մտածելով, որ շատ բաներ չեն եղել: տրված դեռ ժամանակը պետք է գնահատել:
<span;>Մանկության տարիներին ես  երազում էի հնարավորինս շուտ մեծանալ, և այժմ, երբ դա տեղի ունեցավ, ես ցանկանում եմ կրկին վերադառնալ մանկությքն: Չի կարելի ժամանակ շտապել ՝ անհամբերություն ցուցաբերելով. Նախընտրո՞ւմ ես ավարտել դպրոցը, հետո քոլեջը, ավելի շուտ թոշակի անցնել, որ հետո ինչ  … գերեզմանոց մենք պետք է փորձենք ապրել ներկայով ՝ առանց առաջ ընկնելու: Եթե ​​զղջում եք կորցրած երիտասարդության համար, դժգոհեք մոտակա ծերությունից. Ժամանակը շատ անգամ կընթանա ավելի արագ ՝ դրանով իսկ ձեզ ավելի մոտեցնելով մահվան: Իհարկե, դուք չեք ցանկանում կորցնել ձեր կյանքը, մանավանդ եթե այն իրոք չեք սկսել: Բոլորի համար ժամանակը տարբեր է. Ինչ-որ մեկի համար դա մի ամբողջ կյանք է, բայց մեկի համար `ընդամենը մի պահ, երջանկության պահ: , վիշտ, ուրախություն: Երկրի վրա ոչ մի գիտնական անգամ չգիտի, թե ինչ է ժամանակը: Այո, կան ենթադրություններ, առասպելներ, մեջբերումներ Աստվածաշնչից, բայց միևնույն է, ժամանակը մեր սրտերում է, մեր հիշողության մեջ, մեր մտքում: Միայն դուք կարող եք հարցնել ընկերոջը ՝ «Ինչ եմ ես արել այսօր», և նա շատ գուշակություններ կտա, շատ կռահումներ, բայց միայն դու կիմանաս, թե ինչ ես արել այսօր, այս անգամ մնում է քո հիշողության մեջ:

Մարդիկ մեռնում են, ծնվում ու նորից մահանում են: ժամանակը նույնպես կայուն չէ: ժամանակը կարող է մեռնել և վերածնվել: Մի օր ժամանակը կդառնա ամենաթանկ բանը Երկրի վրա, քանի որ այն բաց կթողվի: Ինչու ժամանակ վատնել, երբ կարող ես վայելել քո կյանքի յուրաքանչյուր պահը: Եվ, այնուամենայնիվ, ժամանակը կյանք է, որում մենք շատ հիմարություններ ենք անում, ճիշտ ուղի ենք ընտրում, կյանքում ընտրում ենք մեր աշխատանքը, մասնագիտությունն ու ոճը: «Այո-ի և ոչ-ի միջև կա միայն ձեր ընտրությունը»

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Перейти к верхней панели