Հաշվետվություն

Բարև Ձեզ, ես Էլենն եմ։  Սովորում եմ <<Մխիրթար Սեբաստացի>> կրթահամալիրի Քոլեջի 1/1 կուրսում։ Ընտրել եմ զբոսաշրջություն բաժինը։ Առաջին անգամ գրելու եմ հաշվետվություն։ Օգոստոսի 26, 27, 28֊ին մեր մուտք ճամբարներն էին քոլեջում։ Բարձր կուրսի սովորողները օգնեցին մեզ, բացենք մեր բլոգները և գրեցինք մեր առաջին նյութը։ Սկզբում շատ էի դժվարանում, քանի որ հայերենը ինձ դժվար է տրվում և շատ էի դժվարանում համակարգչով աշխատել։ Սկսեմ նրանից, որ մտածում էի, թե լեզվի խնդիրների պատճառով  չեմ կարողանա առաջ գնալ, բայց ուսուցիչների օգնությամբ և աջակցությամբ ես շատ առաջ գնացի։ Ուզում եմ հիշեցնել, որ համաճարակի ժամանակ սովորելը հեշտ չէր, բայց ես ընտրեցի առկա տարբերակը։ <<Մխիրթար Սեբաստացի>> կրթահամալիրը շատ է տարբերվում ուրիշ քոլեջներց,  այստեղ ամեն օրը շատ հետաքրքիր է  անցնում,  այստեղ շատ հաճախ են ճամփորդում, ինչը ինձ շատ է դուր գալիս։ Այստեղ  ես ծառ եմ տնկել, դոշաբ եմ պատրաստել,  ցանց եմ գործել, մոմ եմ պատրաստել և շատ այլ բաներ։   Ֆիզկուլտուրա առարկայից ինձ հնարավորություն տրվեց ընտրել ցանկացած սպարտաձև։ Իմ ընտրությունը  կանգնեց հրաձգության վրա։  Ամեն ուրբաթ գնում եմ եկեղեցի՝ ժամերգության։ Վերջերս նաև հեծանվավարության դասերին եմ մասնակցում։

Դեպի Գյումրի- հղում

բերդեր — հղում

Սբ․Հովհաննես —հղում

день поэзии- հղում

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Перейти к верхней панели